I Support the Bring Them Back Campaign

Πέμπτη 10 Μαΐου 2007

‘για και χαρά σας μάστορες, κ εξήντα μαθητάδες

‘για και χαρά σας μάστορες, κ εξήντα μαθητάδες

Συναδερφικούς χαιρετισμούς για καλή λευτεριά και καλό βόλι σε όλους τους ανθρώπους που μάχονται το φαινόμενο ‘μπατιροτουρίστας’.

Κουράγιο καλοί μου μάγειρες,
Κουράγιο καλοί μου σερβιτόροι,
Και σεις καλές μου σφουγγαροπαρμένες καμαριέρες, κουράγιο.
Σαιζόν είναι θα περάσει!!!

Για και χαρά σας μάστορες, κ εξήντα μαθητάδες, που πάλι και φέτος θα μεταλαμπαδεύσετε τις γνώσεις σας, στους χιλιάδες μαθητευομένους νεογνους.
Υπομονή ανεκτικότητα, και κατανόηση για τους μεν, καλή διάθεση και ανοιχτά ματιά για τους δε.
Εκεί που ήσουν ήμουνα, και δω που είμαι θα ‘ρθεις.

Διασκεδάστε την δουλειά σας και η σαιζόν θα περάσει σαν νερό.

Η εμπειρίες μου στα ξενοδοχεία, και όχι μόνο μου επιτρέπει να χαρίζω δωρεάν συμβουλές επιβίωσης ξενοδοχοϋπαλλήλων. Επικοινωνήστε μαζί μου.

-τρελοκομείο, καμένε, παλιοπαρτάλι….





Δεν υπάρχουν σχόλια: