I Support the Bring Them Back Campaign

Δευτέρα 28 Μαΐου 2007

Η πολύ ξεκούραση κάνει κακό στα νεύρα….

Το ξερώ ότι πολύ από εσάς τώρα που το διαβάζεται αυτό στην καλύτερη θα με βρίζετε. Αλλά για μένα έτσι έχουν τα πράγματα…
Είναι κάποιες περίοδοι της ζωής μας που γλακούμε, γλακούμε και δε προφταίνουμε- τρέχω και δεν φτάνω στην Κρητική- ( βλέπε κολημπητά τα σκαφάκια, και όποιος κατάλαβε κατάλαβε ).

Και τώρα μόλις χτύπησε το τηλ. μου…
-Άσε δεν είμαι καλά.
-Τι έπαθες πάλι;
-Ζαλίζομαι και μου έρχεται να ξαπλώσω στο πάτωμα.
-Από τι;
-Δεν ξέρω.
-Μήπως είσαι κουρασμένος;
-Καλά κλείσε τώρα γιατί με απασχολείς από την δουλειά μου!!!!

Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό δείγμα ανθρώπου που δουλεύει πολύ, σε μια δουλειά που δεν τον καλύπτει, κάτω από συνθήκες που του ηλεκτρίζουν τον εγκέφαλο, και ο καημένος αρχίζει και τα χάνει!!!!

Και τώρα ξανά ντριν το τηλέφωνο μου…
-Να σου πω και κάτι άλλο;
-Αισθάνομαι άσχημα που μου είπες ότι στην παρούσα φάση κοιτάμε την πάρτη μας και δεν σκεφτόμαστε και την θέση των άλλων…
-Εγώ στο λέω γιατί πάντα το νόμισμα έχει δυο πλευρές.
-Ναι αλλά πάντα το νόμισμα εμείς το δίνουμε στους άλλους και εμείς μένουμε άφραγκοι…
-Με βούλωσες. Έχεις δίκιο. Δεν μπορώ να πω τίποτα…

Εξ’ άλλου η Μαντάμ Τίνα το είπε ξεκάθαρα:
Πρέπει να αρχίσεις να κοιτάς την πάρτη σου και κανέναν άλλο. Πολύ σκληρό αυτό, αλλά για ανθρώπους με το δικό μου μυαλό, νομίζω είναι ο μόνος τρόπος λύτρωσης και επιτυχίας. Μακάρι κάποια στιγμή να τα καταφέρω και να γίνω «αλεπού», όπως μου είπε χαρακτηριστικά.
-Αλεπού σημαίνει πονηριά, επιβίωση, καπατσοσύνη, πουτανιά εν ολίγης... Αν δεν γίνεις αλεπού, πάντα κάποιος θα βγαίνει κερδισμένος από σένα αλλά ποτέ αυτός δεν θα είσαι εσύ…

Δίκιο είχε… Καλά τα έλεγε… Αλλά πως αλλάζεις ξαφνικά μυαλό και συμπεριφορές από την μια στιγμή στην άλλη;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΙΦΟΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΛΕΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΤΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ - ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΣΟΥ( ΓΙΑΤΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ)ΕΠΙΔΗ ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΗΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΠΩΣ,ΚΑΠΟΥ,ΚΑΠΟΤΕ....ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ....ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ....ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!???!!....ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΣΙΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ.ΝΑ ΤΙΣ ΚΡΑΤΑΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΛΑΒΕΙΣ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ Ή ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.ΕΧΕΙ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΑΤΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟ...ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΥ....ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΝΑ ΣΤΟ ΠΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΟΤΙ ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ....ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΦΙΛΙΑ ΜΑΡΙΖΑΚΙ