I Support the Bring Them Back Campaign

Δευτέρα 21 Μαΐου 2007

Η θεωρία του κύκλου.

Η θεωρία του κύκλου.
Για ακόμη μια φορά, ολοκληρώνεται ένας από τους μικρότερους κύκλους που εμπερικλείονται στον μεγάλο κύκλο με αρχή τη γέννηση και τέλος το θάνατο.

Για πολλοστή φορά βρίσκομαι μπροστά σε μια κατάσταση που την κοιτάζω και είναι σαν να καθρεφτίζεται το παρελθόν μου ( και πολύ φοβάμαι και το μέλλον μου ).
Είναι στιγμές που όλοι μας, όλοι όμως , φοράμε τα διάφορα προσωπεία για να κρύψουμε πίσω τους την αληθινή πραγματικότητα…
Ένα τέτοιο πρωσοπείο φόρεσα και εγώ αυτές τις μέρες , και μάλιστα το χαμογελαστό, το ανέμελο δήθεν, για να σώσω ότι μπορώ.
Είναι από τις φορές που ο εγωισμός και το συναίσθημα πρέπει να κάνει πίσω και να υπερισχύει η λογική.
Είναι από τις φορές που δεν πονάω τόσο όσο την πρώτη φορά για τον λόγω του τοι κάθε φορά σε κάνει όλο και ποιο δυνατό.
Μέχρι να έρθεις στο επίπεδο να μην πονάς καθόλου.
Δυο άνθρωποι που εκτιμώ και αγαπώ ιδιαίτερα, θα λείπουν από την καθημερινότητα μου, γιατί αποφάσισαν να επιστρέψουν στην πόλη τους (αρκετά μακριά από την Αθήνα).
Ευχαριστώ την τεχνολογία που μου δίνει εικόνες και ήχους από όλους τους ανθρώπους που θα ήθελα να βλέπω και να ακούω καθημερινά από κοντά αλλά δυστυχώς δεν γίνετε.
Ο ορισμός της πραγματικής αγάπης – φιλίας νομίζω ότι αυτό ορίζει…
Απόλυτη ελευθερία επιλογών και σεβασμός στην προσωπικότητα, της αποφάσεις, σε όλο το είναι του ανθρώπου που νοιάζεσαι γι’ αυτόν…

Είμαι σίγουρος ότι ο πυρήνας της φιλίας μου για εσάς θα παραμείνει ακέραιος και δυνατός όσο μακριά και αν είμαστε.

Καλή επιτυχία σε ότι κάνετε….

Δεν υπάρχουν σχόλια: