I Support the Bring Them Back Campaign

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2007

Τζι τζι ο κυρ τζίτζικας στο κάμπινγκ!

Τον μέρμηγκα ευτυχώς δεν τον είδα! Ε ναι λοιπόν, μετά από πολλά χρόνια ένα ακόμα αποθυμενο μου εκπληρώθηκε , λίγο νωρίτερα από ότι ήταν προγραμματισμένο.

Έτσι ξαφνικά, την Παρασκευή το βράδυ, μια πρόταση για κάμπινγκ έγινε , και εγώ καταχάρηκα! Εξοπλισμούς και τέτοια αναγκαία πράματα δεν είχα , αλλά τα άφησα όλα στα ξαδέρφια μου που έχουν την ανάλογη εμπειρία…

Σάββατο πρωί και φύγαμε για εκδρομή! Σε ένα πολύ ωραίο και οργανωμένο κάμπινγκ στην Κόρινθο ( το γεγονός ότι τα πυροσβεστικά αεροπλάνα περνούσαν από πάνω μας τρις την ώρα δεν θα το σχολιάσω ), και τότε έγινε το βάπτισμα!
Να στήσουμε τις σκηνές , να βάλουμε τον πάγο και τα τρόφιμα στα ψυγιακια, και τέτοια πράγματα μποέμηκης ζωής!

Πολύ καλή παρέα, γέλια, ολοήμερα πιόματα, καλό φαΐ, ξανά γέλια, υπέροχη – πεντακάθαρη παραλία – γαλάζια νερά , ο κυρ τζίτζικας να σου τραγουδάει στο αυτί καλοκαιρινά στιχάκια, επιθυμητή ζέστη, μεσημεριανός υπνάκος, αργά το βράδυ ξάπλα στα βότσαλα ψάχνοντας να βρούμε τη μικρή και τη μεγάλη άρκτο (λίγο δύσκολο μετά από 2 μπουκάλια σκοτσεζικο απόσταγμα και 1 μπουκάλι ρωσικό χυμό πατάτας), και όλοι οι διακόπτες γυρισμένοι στο off!

Μην σας φαίνεται παράξενο που μου κάνουν εντύπωση τόσο απλά πράγματα για τον καθένα. Η εμπειρίες μου και ο τρόπος ζωής μου ( εσείς που με γνωρίζετε το ξέρετε καλά) μου έχουν έρθει λίγο αντίθετα. Μπορεί να έχω δει και κάνει πράγματα που ένας normal άνθρωπος θα τα είχε κάνει γύρω στα 40 του, και να μην έχω ζήσει εμπειρίες ενός 18άρη.

Όπως και να έχουν τα πράγματα, καλύπτω τα κενά μου, και κάθε μέρα αισθάνομαι ακόμα ποιο γεμάτος. Το κάμπινγκ μου άρεσε πολύ ( μπορεί και ποιο πολύ από πολλα 5στερα ξενοδοχεία που τα έχω φάει στη μάπα χρόνια τώρα ) και θα το ξανακάνω σίγουρα και μάλιστα σύντομα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: