I Support the Bring Them Back Campaign

Τρίτη 10 Ιουλίου 2007

Η πρώτη μου φορά.






Τι μπορεί να συμβεί, ένα ήσυχο πρωινό του Ιουλίου μετάξι 8:00 και 8:30?
Πολλά για να σου ξεκινήσουν στραβά τη μέρα….

1.Μου χύθηκε ο καφές στο αμάξι και τα έκανε όλα χάλια!

2.Παραλίγο να πέσω πάνω σε ένα μηχανάκι, το οποίο με έβρισε κιόλας.

3.Τα ρα τα ταν τα ταν! Πήρα την πρώτη μου κλήση!
Ενώ εγώ το βόδι υπολόγισα τις μέρες και είδα ότι μπαίνω στο δακτύλιο, (λες και είναι καμιά τρομερή εξίσωση ) ξαφνικά ένας καλός κύριος τροχονόμος μου έκανε σήμα να σταματήσω….
Πάρα πολύ ευγενικός, χωρίς να κάνουμε διάλογο, μου είπε ότι σήμερα δεν κυκλοφορώ στο δακτύλιο. Το αστείο είναι ότι μπαίνω στο δακτύλιο μόνο για μια στροφή, και ένα φανάρι!

- Γιαννάκη αν το πληρώσεις εντός 10 ημερών, το πρόστιμο είναι 100 €! Καλή σου μέρα .
- Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

Και το αστείο είναι ότι λίγο ποιο κάτω στο φανάρι, σταματάει δίπλα μου ένας κύριος με μηχανή και με ρωτάει « ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ Ο ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ;». Ποτέ ξανά δεν μου το έχουν ξαναρωτήσει αυτό. Λες και ήταν βαλτός.

Και έτσι μετά από 4 χρόνια οδήγησης χωρίς καν να με σταματήσουν για τυπικό έλεγχο, μπααααμ 100 €.

Για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά…

Δεν υπάρχουν σχόλια: