I Support the Bring Them Back Campaign

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

Το Ντουμπάι , η φιλενάδα και το κόσκινο!


σήμερα είμαι λίγο "κάπως"¨...


ο λόγος είναι απλός και κατανοητός ( από μένα τουλάχιστον).

όπως όλες οι φιλενάδες μου έτσι και εσύ πρέπει να ξέρεις ότι σαν άνθρωπος έχω ορίσει 3 " πραγματάκια " που δεν αντέχω από τους ανθρώπους που συναναστρέφομαι και πόσο μάλιστα από αυτούς που θεωρώ ΦΙΛΟΥΣ ( που είσαι Κική να βγάλεις καντήλες που χρησιμοποιώ αυτή τη λέξη και με το δίκιο σου ).


  1. ψέμα-υποκρισία

  2. αχαριστία

  3. τσιγκουνιά-μιζέρια


αυτά τα απλά είναι οι τρύπες από το κόσκινο που περνώ τους ανθρώπους που συναναστρέφομαι μαζί τους.


Αν δεν , μπαι μωρό μου μπαι φεύγω για Ντουμπάι που λέει και η αηδώς!



εννοείτε ότι για να έχω αυτές τις απαιτήσεις , πρέπει πρώτα εγώ ο ίδιος να τις τηρώ...
και αφού βλέπεις βρε βλαμμένη φιλενάδα οτι εγώ μπροστά σου είμαι Κύριος με Κ γιατί με χτυπάς κάτω από τη ζώνη ???
μάλλον ήρθε η ώρα να σου ετοιμάζω τις βαλίτσες για Ντουμπάι που λέγαμε.


ας το καλό συγχύστηκα, πάω για Τεκίλες... καλό σαββατόβραδο φιλενάδα!

1 σχόλιο:

kiki είπε...

Να μιλήσω; Ας μη μιλήσω. Στα είπα έτσι κι αλλιώς...